Przejdź do głównej treści

Rower na Kredyt

Serwis

rowerowy i narciarski
w Chrzanowie
ul. Kadłubek 24
Telefon 721 889 060
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Bezpieczeństwo produktu

Producent

Trek Bicycle Corporation

Bikeurope BV Ceintuurbaan 2-20C

3847 LG Harderwijk, Holandia

consumer_help@trekbikes.com

Osoba odpowiedzialna na terenie UE

Trek Bicycle Corporation

Bikeurope BV Ceintuurbaan 2-20C

3847 LG Harderwijk, Holandia

consumer_help@trekbikes.com

Producent: TREK (przejdź do produktów)

ROWER TREK RAIL+ 5 M viper red

Przejdź do sekcji Opinie

Trek Rail+ 5 – Elektryczny rower górski e-MTB Enduro

Rower Trek Rail+ 5 to potężna maszyna stworzona dla pasjonatów jazdy po górach i szlakach. Wyposażony w mocny silnik Bosch Performance CX oraz dużą baterię 800 Wh, zapewnia maksymalną moc wspomagania nawet na stromych podjazdach.
To doskonały wybór dla osób, które szukają wszechstronności, komfortu i wydajności w jednym.

Przejdź do pełnego opisu
19 124,15 zł
Cena regularna: 22 499,00 zł
-15%
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 20 249,10 zł
-6%
Promocja trwa do 28 lutego 2026

Kup w Leasingu lub na raty

                 
SZT
Dostępność:
Ostatnie sztuki
Czas wysyłki: 48 godzin

Kod produktu: 5329018

Opis

 Moc i technologia nowej generacji

Silnik Bosch Performance CX Gen 5 dostarcza moment obrotowy aż 85 Nm, co przekłada się na dynamiczną jazdę nawet w trudnym terenie.
System wspomagania działa płynnie i naturalnie, a duża pojemność baterii pozwala na przejazdy o długości nawet do 120 km na jednym ładowaniu (zależnie od trybu i terenu).
Zastosowana elektronika inteligentnie dopasowuje moc do warunków jazdy, co daje wrażenie naturalnego napędu.

Komfort i kontrola dzięki pełnemu zawieszeniu

 160 mm skoku zawieszenia
Zarówno przód, jak i tył oferują 160 mm skoku, co gwarantuje płynność i kontrolę podczas zjazdów oraz technicznych podjazdów.
Rower został zbudowany na ramie typu full suspension, dzięki czemu doskonale trzyma się nawierzchni i amortyzuje drgania.

Regulowana geometria ramy
System regulacji geometrii pozwala dopasować rower do stylu jazdy – od agresywnego enduro po spokojniejsze trailowe przejazdy.

Trwałość i niezawodność komponentów

 Solidna rama i osprzęt
Rama wykonana z wytrzymałego aluminium Alpha Platinum zapewnia lekkość i sztywność konstrukcji.
Napęd, amortyzatory i hamulce pochodzą od sprawdzonych producentów – gwarantując trwałość i bezawaryjność.

 Bezpieczne hamulce i precyzyjna zmiana biegów
Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają skuteczne zatrzymanie nawet w deszczu i błocie, a precyzyjny napęd gwarantuje płynną zmianę przełożeń.

Dla kogo jest Trek Rail+ 5?

Rower Trek Rail+ 5 to idealna propozycja dla osób, które:

  • lubią górskie szlaki i techniczne zjazdy,

  • chcą wspomagania podczas długich wypraw,

  • szukają maksymalnego komfortu i mocy,

  • cenią markę Trek za niezawodność i jakość wykonania.

Zalety Trek Rail+ 5

 Najważniejsze atuty:

  • Mocny silnik Bosch Performance CX Gen 5

  • Bateria 800 Wh – zasięg do 120 km

  • Pełne zawieszenie 160 mm (przód i tył)

  • Rama z aluminium Alpha Platinum

  • Regulowana geometria ramy

  • Hydrauliczne hamulce tarczowe

  • Nowoczesny design i wysoka trwałość

  • Marka premium – Trek

Dlaczego warto kupić w Autobike.com.pl

Kupując w Autobike.com.pl, zyskujesz:

  • 100% oryginalne produkty z gwarancją producenta,

  • darmową dostawę od 299 zł,

  • fachowe doradztwo i obsługę posprzedażową,

  • możliwość serwisu w autoryzowanym punkcie.


Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator (ang. Removable Integrated Battery; RIB 2.0), zwężana główka ramy, system wewnętrznego prowadzenia linek i przewodów, osłona Motor Armor, stery z doborem kąta, regulacja geometrii Mino Link, regulacja stosunku skoku koła do skoku amortyzatora, rura podsiodłowa 34,9 mm, ABP, uniwersalny hak przerzutki UDH, Boost 148, oś sztywna 12 mm, 160 mm skoku
Widelec RockShox Psylo Gold RC, sprężyna DebonAir, tłumienie Isolator RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku
Amortyzator RockShox Deluxe Select+ RT, 205 mm x 65 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 180 mm
 
Piasta przednia Bontrager, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Opona Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager Gunnison Elite XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 60 tpi, 27.5 x 2,40"
Rozmiar: M, L, XL
Bontrager Gunnison Elite XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,40"
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta
 
Bateria Bosch PowerTube 800 Wh, system inteligentny
Ładowarka Bosch Standard 2 A, 230 V, system inteligentny
Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart
Silnik Bosch Performance Line CX, 32 km/h (maks. wspomaganie do 25 km/h w UE oraz w regionie Azji i Pacyfiku)
 
Manetka Shimano Deore M6100, 12 biegów
Przerzutka tylna Shimano Deore M6100, długi wózek
Ramię korby E*thirteen E*spec Plus, 160 mm długości
Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów
Pedał VP-536 nylonowe, platformowe
Maks. wielkość zębatki 1x: 36T
 
Siodełko Bontrager Verse P3, szyny stalowe
*Sztyca Rozmiar: S
TranzX JD-YSI34, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
Rozmiar: M, L, XL
TranzX JD-YSI34, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
Kierownica Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420
Tarcza hamulcowa Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm
Rozmiar tarczy Maks. rozmiary tarczy hamulcowej – Rama: 220 mm, Widelec: patrz producent widelca
 
Błotnik Niestandardowy błotnik Trek 27.5-calowy
 
Waga M – 25,28 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i bagażu) wynosi 136 kg.

Opinie

Liczba ocen: 0
Oceń i opisz