Bezpieczeństwo produktu
Producent
Trek Bicycle Corporation
Bikeurope BV Ceintuurbaan 2-20C
3847 LG Harderwijk, Holandia
Osoba odpowiedzialna na terenie UE
Trek Bicycle Corporation
Bikeurope BV Ceintuurbaan 2-20C
3847 LG Harderwijk, Holandia
ROWER TREK RAIL+ 5 M viper red
Wystaw opinię o produkcie
Trek Rail+ 5 – Elektryczny rower górski e-MTB Enduro
Rower Trek Rail+ 5 to potężna maszyna stworzona dla pasjonatów jazdy po górach i szlakach. Wyposażony w mocny silnik Bosch Performance CX oraz dużą baterię 800 Wh, zapewnia maksymalną moc wspomagania nawet na stromych podjazdach.
To doskonały wybór dla osób, które szukają wszechstronności, komfortu i wydajności w jednym.
Kup w Leasingu lub na raty

Kod produktu: 5329018
Opis
Moc i technologia nowej generacji
Silnik Bosch Performance CX Gen 5 dostarcza moment obrotowy aż 85 Nm, co przekłada się na dynamiczną jazdę nawet w trudnym terenie.
System wspomagania działa płynnie i naturalnie, a duża pojemność baterii pozwala na przejazdy o długości nawet do 120 km na jednym ładowaniu (zależnie od trybu i terenu).
Zastosowana elektronika inteligentnie dopasowuje moc do warunków jazdy, co daje wrażenie naturalnego napędu.
Komfort i kontrola dzięki pełnemu zawieszeniu
160 mm skoku zawieszenia
Zarówno przód, jak i tył oferują 160 mm skoku, co gwarantuje płynność i kontrolę podczas zjazdów oraz technicznych podjazdów.
Rower został zbudowany na ramie typu full suspension, dzięki czemu doskonale trzyma się nawierzchni i amortyzuje drgania.
Regulowana geometria ramy
System regulacji geometrii pozwala dopasować rower do stylu jazdy – od agresywnego enduro po spokojniejsze trailowe przejazdy.
Trwałość i niezawodność komponentów
Solidna rama i osprzęt
Rama wykonana z wytrzymałego aluminium Alpha Platinum zapewnia lekkość i sztywność konstrukcji.
Napęd, amortyzatory i hamulce pochodzą od sprawdzonych producentów – gwarantując trwałość i bezawaryjność.
Bezpieczne hamulce i precyzyjna zmiana biegów
Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają skuteczne zatrzymanie nawet w deszczu i błocie, a precyzyjny napęd gwarantuje płynną zmianę przełożeń.
Dla kogo jest Trek Rail+ 5?
Rower Trek Rail+ 5 to idealna propozycja dla osób, które:
-
lubią górskie szlaki i techniczne zjazdy,
-
chcą wspomagania podczas długich wypraw,
-
szukają maksymalnego komfortu i mocy,
-
cenią markę Trek za niezawodność i jakość wykonania.
Zalety Trek Rail+ 5
Najważniejsze atuty:
-
Mocny silnik Bosch Performance CX Gen 5
-
Bateria 800 Wh – zasięg do 120 km
-
Pełne zawieszenie 160 mm (przód i tył)
-
Rama z aluminium Alpha Platinum
-
Regulowana geometria ramy
-
Hydrauliczne hamulce tarczowe
-
Nowoczesny design i wysoka trwałość
-
Marka premium – Trek
Dlaczego warto kupić w Autobike.com.pl
Kupując w Autobike.com.pl, zyskujesz:
-
100% oryginalne produkty z gwarancją producenta,
-
darmową dostawę od 299 zł,
-
fachowe doradztwo i obsługę posprzedażową,
-
możliwość serwisu w autoryzowanym punkcie.
| Rama | Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator (ang. Removable Integrated Battery; RIB 2.0), zwężana główka ramy, system wewnętrznego prowadzenia linek i przewodów, osłona Motor Armor, stery z doborem kąta, regulacja geometrii Mino Link, regulacja stosunku skoku koła do skoku amortyzatora, rura podsiodłowa 34,9 mm, ABP, uniwersalny hak przerzutki UDH, Boost 148, oś sztywna 12 mm, 160 mm skoku |
|---|---|
| Widelec | RockShox Psylo Gold RC, sprężyna DebonAir, tłumienie Isolator RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku |
| Amortyzator | RockShox Deluxe Select+ RT, 205 mm x 65 mm |
| Maks. kompatybilny skok widelca | 180 mm |
| Piasta przednia | Bontrager, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
|---|---|
| Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
| Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| *Opona | Rozmiar: S, M, L, XL Bontrager Gunnison Elite XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 60 tpi, 27.5 x 2,40" |
| Rozmiar: M, L, XL Bontrager Gunnison Elite XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,40" |
|
| Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
| Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
| Maks. rozmiar opon | Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta |
| Bateria | Bosch PowerTube 800 Wh, system inteligentny |
|---|---|
| Ładowarka | Bosch Standard 2 A, 230 V, system inteligentny |
| Sterownik | Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart |
| Silnik | Bosch Performance Line CX, 32 km/h (maks. wspomaganie do 25 km/h w UE oraz w regionie Azji i Pacyfiku) |
| Manetka | Shimano Deore M6100, 12 biegów |
|---|---|
| Przerzutka tylna | Shimano Deore M6100, długi wózek |
| Ramię korby | E*thirteen E*spec Plus, 160 mm długości |
| Kaseta | Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa |
| Łańcuch | Shimano Deore M6100, 12 biegów |
| Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
| Maks. wielkość zębatki | 1x: 36T |
| Siodełko | Bontrager Verse P3, szyny stalowe |
|---|---|
| *Sztyca | Rozmiar: S TranzX JD-YSI34, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
| Rozmiar: M, L, XL TranzX JD-YSI34, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
| Kierownica | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
| Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
| Wspornik kierownicy | Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości |
| Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420 |
| Tarcza hamulcowa | Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm |
| Rozmiar tarczy | Maks. rozmiary tarczy hamulcowej – Rama: 220 mm, Widelec: patrz producent widelca |
| Błotnik | Niestandardowy błotnik Trek 27.5-calowy |
|---|
| Waga | M – 25,28 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
|---|---|
| Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i bagażu) wynosi 136 kg. |
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.