Bezpieczeństwo produktu
ROWER KROSS SENTIO HYBRID 6.0 D S wis-cza.p
Wystaw opinię o produkcie
Kup w Leasingu lub na raty




Kod produktu: 006537
Opis
Rama i widelec
Materiał Ramy | ALUMINIUM 6061 |
WIDELEC | SR SUNTOUR MOBIE32 COIL |
Skok widelca | 63mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Wykończenie lakieru | połysk |
Kolor ramy | wiśniowy |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO NEXUS |
MANETKI | SHIMANO SW-E7000 |
KORBA | SHIMANO FC-E6100 |
KORONKI | 38T |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 19T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 8 |
SUPORT | BRAK |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG71 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO HB-MT400 |
PIASTA TYŁ | SG-C6061-8D NEXUS 8 DI2 |
OBRĘCZE | RYDE DUTCH 19 622X19 |
OPONY | VREDESTEIN PERFECT 28X1,75 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT200 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT200 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO MT201 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT10 160 CL |
Tarcze hamulcowe tył | SHIMANO RT10 160 CL |
Komponenty
KIEROWNICA | SATORI WIEN DI2 680MM |
WSPORNIK KIEROWNICY | SATORI UP3E 110MM |
SIODŁO | SELLE ROYAL ESSENZA MOD W |
STERY | FSA ORBIT C-40-ACB TAPERED |
CHWYTY | Velo VLG-1859 MICROTECH |
PEDAŁY | FP-210 |
System e-bike
SILNIK | SHIMANO E6100 |
Umiejscowienie silnika | Centralne |
Moc silnika | 250 W |
Moment obrotowy silnika | 60 Nm |
BATERIA | SIMPLO 14AH/504WH |
Producent baterii | SIMPLO |
Rodzaj baterii | Zintegrowana |
Umiejscowienie baterii | Zintegrowana |
Pojemność znamionowa baterii Ah/Wh | 14 Ah / 504 Wh |
Napięcie znamionowe | 36 V |
Ładowarka | 42 V / 4 A |
Czas ładowania do 100% (h) | ok. 4 |
Zasięg [km] |
do 90 |
Zamek baterii | Tak |
Tryby wspomagania | Eco, Normal, High |
Walk-Assist | Tak |
Wejście USB | Nie |
WYŚWIETLACZ | SHIMANO SC-E6100 |
Licznik rowerowy | Tak |
Spełniania normy UE dotyczącą rowerów elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 | Tak |
Maksymalna prędkość wspomagania | 25 km/h |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | waga dla rozmiaru DM - ok. 27,8 kg |
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.