Rower na Kredyt

Serwis

rowerowy i narciarski
w Chrzanowie
ul. Kadłubek 24
Telefon 721 889 060

KONIECZNIE SPRAWDŹ NASZE PROMOCJE

WYPRZEDAŻ ROWERÓW GIANT / LIV

TERAZ TANIEJ O 20%
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Bezpieczeństwo produktu

Producent: TREK (przejdź do produktów)

ROWER TREK SLASH+ 9,7 SLX/XT 580Wh

Przejdź do sekcji Opinie

Slash+ 9.7 SLX/XT to enduro e-MTB z lekkim wspomaganiem, które maskuje się w terenie. Łączy konstrukcję z wysokim punktem obrotu z zawieszeniem o dużym skoku 170 mm/170 mm Fox oraz ciche wspomaganie silnika TQ HPR50 dbającego o to, by każdy podjazd był błahostką, by pozwolić Ci nabić więcej okrążeń. Wszystko, co potrzebne, by pędzić, na przykład koła bezdętkowe, sztyca regulowa i kombinacja części Shimano SLX i XT.

Kolor/Red Smoke

Przejdź do pełnego opisu
26 774,25 zł
Cena regularna: 35 699,00 zł
-25%
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 28 559,20 zł
-6%
Promocja trwa do 31 sierpnia 2025

Kup w Leasingu lub na raty

                 
SZT
Dostępność:
Ostatnie sztuki
Czas wysyłki: 48 godzin

Kod produktu: 5321926

Opis

 

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Chcesz cieszyć się ze wszystkich korzyści roweru enduro o wysokim punkcie obrotu, a także korzystać z elektrycznego wspomagania. Szukasz naturalnie jeżdżącego, cichego roweru, który szybko rozprawi się z trudnymi odcinkami, a także nieznacznej pomocy, dzięki której pokonasz więcej okrążeń.

Użyte technologie

Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wysokim punktem obrotu i cichym a jednocześnie potężnym silnikiem TQ HPR50 (50 Nm, 250 W), akumulator 580 Wh, 170 mm skoku z tyłu i z przodu, dzięki FOX Rhythm 38 ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumieniu GRIP oraz damper Fox Performance Float X. Sztywne koła gotowe na montaż bezdętkowy Bontrager Line Comp 30 (29" z przodu, 27,5" z tyłu), sztyca regulowana Bontrager Line oraz napęd Shimano SLX/XT.

Ostatnie słowo

Jeśli szukasz maszyny enduro z włókna węglowego i czegoś więcej, postaw na Slash+ 9.7 SLX/XT. Ten rower enduro z wysoką osią obrotu gwarantuje sprawność bestii na szlaki, ale w zestawie z cichym silnikiem, który w niczym nie przypomina roweru elektrycznego. Masz dokładnie to, czego potrzebujesz, czyli sprawność na zjazdach i łatwe wspomaganie na podjazdach.

Dlaczego je pokochasz?

  1. Nie musisz poświęcać podjazdów na rzecz zjazdów – Slash+ robi jedno i drugie, a to wszystko dzięki niewiarygodnie sprawnemu zawieszeniu o wysokim punkcie obrotu i silnikowi, który praktycznie znika pośród dzwięków ze szlaku
  2. Silnik TQ HPR50 jest kompaktowy, lekki i praktycznie niesłyszalny, dzięki czemu znika pośród odgłosów lasu jak rowery tradycyjne i zapewnia wsparcie niezbędne podczas długich podjazdów
  3. Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania
  4. Możesz sparować Slash+ z aplikacją Trek Central, by zyskać możliwość dostosowania siły wspomagania, nanieść przejażdżki na mapę, zapisywać pokonane kilometry i więcej
  5. Akumulator w ramie jest chroniony przed korzeniami, kamieniami i uderzeniami, a jednocześnie łatwo go wysunąć przy użyciu samego narzędzia wielofunkcyjnego. Ponadto możesz zamontować dodatkowy akumulator, gdy naprawdę chcesz pójść na całość
Rama Włókno węglowe OCLV, demontowany akumulator, wysoki piwot, napinacz łańcucha, stery z regulacją kąta, regulowany stosunek skoku kołą do ugięcia dampera, zintegrowana osłona ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, aluminiowy łącznik wahacza, górne mocowanie prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, ABP, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku
Widelec Fox Rhythm 38, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt X, 170 mm skoku
Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 230 x 65 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony)
 
*Koło przednie Rozmiar: S
Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali
Rozmiar: M, L, XL
Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali
*Opona Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5x2,50”
Rozmiar: M, L, XL
Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50”
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta
 
Bateria TQ 580 Wh
Ładowarka Ładowarka TQ 4A
 
Manetka Shimano XT M8100, 12 biegów
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
Ramię korby E*thirteen E*spec Plus, 160 mm długości
Zębatka przednia E*thirteen E*spec, stalowa zębatka 32T, linia łańcucha 55 mm
Kaseta Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 biegów
Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T
 
Siodełko Bontrager Verse P3, szyny chromo-molibdenowe
*Sztyca Rozmiar: S
Sztyca regulowana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 310 mm długości
Rozmiar: M, L, XL
Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości
Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości
Hamulec 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120
Tarcza hamulcowa Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm
Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 220mm, min. 200mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca
 
Waga M - 20.38 kg / 44.94 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz