Bezpieczeństwo produktu
Certyfikaty i ostrzeżenie bezpieczeństwa
- Spełnia normę EN15194 (Rowery ze wspomaganiem elektrycznym)
- Ostrzeżenia i instrukcje związane z produktem Trek, Bontrager Elektra ( Proszę skopiować link do przeglądarki jeśli nie wyświetla się prawidłowo) https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/manuals/
Producent
Trek Bicycle Corporation
Bikeurope BV Ceintuurbaan 2-20C
3847 LG Harderwijk, Holandia
Osoba odpowiedzialna na terenie UE
Trek Bicycle Corporation
Bikeurope BV Ceintuurbaan 2-20C
3847 LG Harderwijk, Holandia
ROWER TREK SLASH+ 9.7 M SLX/XT 580Wh
Wystaw opinię o produkcie
Trek Slash+ 9.7 M SLX/XT 580Wh to wyjątkowy rower elektryczny stworzony z myślą o najbardziej wymagających miłośnikach jazdy górskiej. Łączy w sobie moc, wytrzymałość i nowoczesną technologię, abyś mógł pokonywać nawet najtrudniejsze szlaki bez ograniczeń.
Rama wykonana z lekkiego i sztywnego karbonu OCLV Mountain gwarantuje precyzję prowadzenia i amortyzację drgań, a wysokiej klasy osprzęt Shimano SLX/XT zapewnia płynną zmianę biegów w każdych warunkach.
Zintegrowany silnik elektryczny wspomaga pedałowanie, umożliwiając pokonywanie stromych podjazdów z łatwością, a pojemna bateria 580Wh oferuje duży zasięg, idealny na długie górskie wyprawy.
Hydrauliczne hamulce tarczowe dają pełną kontrolę nad prędkością, a nowoczesna geometria ramy zapewnia stabilność i komfort nawet na najbardziej wymagających zjazdach.
To rower dla tych, którzy nie uznają kompromisów – Trek Slash+ 9.7 to połączenie mocy, technologii i stylu w jednym.
Kup w Leasingu lub na raty

Kod produktu: 5321926
Opis
Dlaczego warto kupić w Autobike.com.pl?
-
Autoryzowany dealer marki Trek
-
Gwarancja oryginalności i serwisu
-
Profesjonalne doradztwo przy wyborze e-bike’a
-
Szybka wysyłka i bezpieczna płatność
-
Możliwość odbioru w salonie stacjonarnym
Ten model został zaprojektowany dla miłośników enduro i trail, którzy oczekują od roweru nie tylko mocy, ale i perfekcyjnego prowadzenia. Trek Slash+ 9.7 to idealny wybór dla osób, które chcą odkrywać górskie szlaki bez ograniczeń – z pomocą napędu elektrycznego, ale wciąż z pełnym sportowym charakterem.
Najważniejsze cechy modelu Trek Slash+ 9.7
-
Silnik i bateria: mocny napęd elektryczny wspomagający pedałowanie, bateria 580Wh zapewniająca długi zasięg i stabilną pracę w trudnym terenie.
-
Rama: lekka i sztywna karbonowa rama OCLV Mountain, gwarantująca doskonałą amortyzację i wytrzymałość.
-
Napęd: precyzyjny osprzęt Shimano SLX/XT, który zapewnia płynną zmianę przełożeń nawet na najbardziej wymagających podjazdach.
-
Zawieszenie: zoptymalizowane pod agresywną jazdę w górach – doskonała kontrola i komfort.
-
Hamulce: hydrauliczne tarczowe, gwarantujące pewne i skuteczne hamowanie w każdych warunkach.
Specyfikacja:
| Rama | Włókno węglowe OCLV, demontowany akumulator, wysoki piwot, napinacz łańcucha, stery z regulacją kąta, regulowany stosunek skoku kołą do ugięcia dampera, zintegrowana osłona ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, aluminiowy łącznik wahacza, górne mocowanie prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, ABP, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku |
|---|---|
| Widelec | Fox Rhythm 38, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt X, 170 mm skoku |
| Amortyzator | Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 230 x 65 mm |
| Maks. kompatybilny skok widelca | 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) |
| *Koło przednie | Rozmiar: S Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali |
|---|---|
| Rozmiar: M, L, XL Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali |
|
| Koło tylne | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali |
| *Opona | Rozmiar: S, M, L, XL Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5x2,50” |
| Rozmiar: M, L, XL Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” |
|
| Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
| Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
| Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta |
| Bateria | TQ 580 Wh |
|---|---|
| Ładowarka | Ładowarka TQ 4A |
| Manetka | Shimano XT M8100, 12 biegów |
|---|---|
| Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
| Ramię korby | E*thirteen E*spec Plus, 160 mm długości |
| Zębatka przednia | E*thirteen E*spec, stalowa zębatka 32T, linia łańcucha 55 mm |
| Kaseta | Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 biegów |
| Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
| Maks. wielkość zębatki | 1x: 34T, min. 30T |
| Siodełko | Bontrager Verse P3, szyny chromo-molibdenowe |
|---|---|
| *Sztyca | Rozmiar: S Sztyca regulowana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 310 mm długości |
| Rozmiar: M, L, XL Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości |
|
| Kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
| Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
| Wspornik kierownicy | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości |
| Hamulec | 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 |
| Tarcza hamulcowa | Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm |
| Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 220mm, min. 200mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
| Waga | M - 20.38 kg / 44.94 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
|---|---|
| Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.